PUMP JUICE BARS İŞ PLANI

•

PAZAR SEGMENTASYONU

 
•
•
•
Potansiyel müşteri profili şöyledir;
•1 Bu işletmeleri canlı, eğlenceli, sıcak ve cana yakın bulan rahatlıkla bayan-bayana oturulabilecek mekânlar olarak algılayan bayanlar
•2 İşletmenin müşterilerinin pek çoğu genç ve oldukça dinamik kişilerden oluşacak olup, bu kişiler bu işletmeleri imaj ve konumu itibariyle tercih edeceklerdir.
•3 Orta yaş ve üzeri kesim ise restoran ve cafe gibi mekânları tercih etmekle birlikte, bu kesime yönelik hizmetlerin çeşitlendirilmesi sayesinde işletmenin hareketli saatleri dışında da önemli bir müşteri potansiyeli kazanılmış olacaktır.
•4 Alışverişe çıkmış kişiler; bu kişiler işletmenin bulunduğu yerde ve civarında alışverişe çıkan ve mekânda fazla zaman geçirmeksizin ürünleri oldukları yerde tüketen yahut yanlarında götüren kişilerdir. İşletmenin sürümden kazanmasını sağlayacak müşteri kesimini oluşturmaktadır.
•5 Hızla atıştırabilecekleri yiyecek ve içecek ihtiyacı olan ve iş sonrası rahatlatıcı bir ortam arayan çalışanlar,
Şehirlerarası otobüs terminalleri, demiryolu garları veya havaalanları gibi seyahat mekânlarında kurulu işletmeler seyahat edenlerin ilgisini çekecektir. Bu tür işletmeler seyahat öncesinde yahut seyahat sırasında rahatlatıcı bir mola geçirilebilecek yerlerdir.
•PUMP JUICE BARS işletmesi iki farklı pazar segmentine odaklanmaktadır. Bunlar seyahat eden müşteriler ve sabit müşteriler.
•Seyahat eden müşteri profilini A noktasından B noktasına motorlu taşıtlarla seyahat eden kişiler oluşturmaktadır. PUMP JUICE BARS işletmelerinin öncelikli hedef kitlesi işten eve, evden işe giden veya öğlen yemeği arası veren kişilerdir.
•Sabit müşteriler ise kampus gibi daha kısıtlı ve seyahate elverişli olmayan bir ortamda bulunan kişilerden oluşmaktadır.
•Liseler ve üniversite kampüsleri gibi dersler arasında sınırlı sürenin bulunduğu ve ticari işletme kampüsleri gibi yine mesai arasında sınırlı süreyle paydos edilen yerler bu tür yerlere örnek olarak gösterilebilir.
•PUMP JUICE BARS orta ve üst gelir düzeyine sahip kesimi hedef kitle olarak görmektedir. Bu pazar segmentleri işletmelerde üretilen meyve ve sebze suları ile smoothie’lerin çoğunu tüketecek kesimlerin başında gelmektedir.

www.pump.com.tr

Bu cd'nin içeriğinin kopyalanması ve yeniden dağıtılması açık olarak yasaktır.
İşbu cd'nin içeriğindeki herhangi bir hata veya yanlışlıktan
H.B. Grup Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti. sorumlu tutulamaz.
© Copyright 2007 H.B. Grup Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti. Tüm Hakları Saklıdır.

Designed by

ALTERNATİF DESIGN

&

I-DESIGN

air max bianche nike air max saldi nike shox rivalry nike huarache scarpe jordan mbt scarpe christian louboutin milano louis vuitton occhiali da sole scarpe louis vuitton louboutin uomo michael kors borse louis vuitton sito ufficiale tiffany gioielli scarpe mbt nike air max bianche nike free run christian louboutin outlet polo ralph lauren prezzo gioielli tiffany polo ralph lauren prezzi nike roshe run louboutin outlet occhiali louis vuitton jordan scarpe borse michael kors spaccio hogan polo ralph lauren uomo

ugg boots sale nike free 4.0 flyknit louis vuitton neverfull nike free run new balance schweiz ray ban clubmaster moncler skijacke canada goose herren lacoste schweiz ugg boots schweiz polo ralph lauren schweiz nike free flyknit ray ban outlet fred perry schweiz tommy hilfiger poloshirt woolrich arctic parka louis vuitton taschen nike huarache polo ralph lauren pullover

ugg boots sale nike free 4.0 flyknit louis vuitton neverfull nike free run new balance schweiz ray ban clubmaster moncler skijacke canada goose herren lacoste schweiz ugg boots schweiz polo ralph lauren schweiz nike free flyknit ray ban outlet fred perry schweiz tommy hilfiger poloshirt woolrich arctic parka louis vuitton taschen nike huarache polo ralph lauren pullover